søndag 28. november 2010

1 søndag i advent....

Da var vi kommet til 1 søndag i advent, og jeg sitter i sofaen med pc'n på fanget, stearinlys og Villdyrlegene på tv'n....

Og nå er det på tide å endelig vise frem grunnen til at jeg har denne bloggen;

Jeg har laget noen kort, og pynta noen kubbelys.


Her har jeg prøvd meg på telyskort, og det var kjempegøy.


Og her er innsiden...... (ikke helt fornøyd med fotograferingen, men bedre lykke neste gang.....)

På mandag hadde vi juleverksted på jobben, og der ble følgende kubbelys pyntet;

Et lys med engel fra en serviett, og et lys med snømann stempel i gull (litt vanskelig å se på bildet.)
Jeg hadde også med kartong, og noe pynteark og lot kollegaene mine få lov til å prøve seg, og de ble helt hekta. Så det kan nok hende jeg har kapret noen flere til den store scrappe/kortlagings verden..... Var mange som skulle ta turen bort til Panduro når vi var ferdig.


Ha en fortsatt fin søndagskveld!!!

Stor klem fra Macki....


3 kommentarer:

  1. Morro med flere Bjørkelangen bloggere :-)
    Jeg gjør som Janne,Yvonne og Ida :-)....med å legge meg til som følger :-)Lekkert julekort og flotte engle lys :-) Ønsker deg en flott søndag :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du vil følge bloggen min:-)...da fant jeg din også! Legger meg til som følger jeg også. Kjempefint telys kort og lys du har laget:-)

    Ha en fin mandag! Hilsen Laila.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Flott tekyskort! Digger de papirene!:)
    Ida

    SvarSlett