lørdag 20. november 2010

One more try.....

Måtte opprette en ny hobbyblogg, da jeg ikke fikk den forrige til å virke slik som jeg ville.
Så jeg prøver igjen med denne bloggen.

Det første jeg skal gjøre på denne bloggen er ikke å legge inn bilder av hobbyprosjekter (det kommer senere), men jeg skal faktisk prøve lykken hos Janne og hennes give away.....
Hun er så snill at hun skal gi bort maaasssse fint, så da må jeg jo bare prøve.


Besøk henne dere også, og prøv lykken!!!


Så vil jeg avslutte med å ønske dere velkommen til meg, og legg gjerne igjen en kommentar så kan jeg besøke deg også!

Ha en fortsatt strålende lørdagskveld!

Klem fra Macki....

4 kommentarer:

  1. Så trevlig da,og gratulerer med ny blogg!Gleder meg til å se hva du lager!
    Klem,janne

    SvarSlett
  2. Heisann du! Får bli følger nr 2 jeg da, og vente spent på at du lager noe her så jeg får se :)
    Ha en flott søndag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar!:)
    Så synd med den andre bloggen din da. Du får plukke opp gamle følgere etterhvert!
    Lykke til med ny blogg. Min er 1 år i disse dager!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kjekt at du blir med på candyen min!
    Gleder meg til å se hobbyprosjektene dine!

    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett